poniedziałek, 17 lutego 2014

To próbujemy działać!

Przeglądając blogi o odchudzaniu, zdrowej diecie, a także wpis z wyzwaniem Ewy Chodakowskiej, które umieszcza na swoim profilu na FB, postanowiłam -po raz kolejny- wziąć się za siebie. Postanowiłam także, założyć tego bloga z myślą o osobach, które tak jak ja potrzebują motywacji.
Mam nadzieję, że studia nie będą stanowiły przeszkody w pisaniu tutaj. Planuję pisać codziennie, wstawiać motywujące zdjęcia, plan na następny dzień a nawet żywieniowe wskazówki. Temat zdrowego żywienia interesuje mnie od bardzo dawna i wiem co nieco. Mam nadzieję, że was nie zanudzę i chociaż kilka osób wyjdzie stąd bogatszych (o nową wiedzę, ciekawostkę lub chociaż motywację).
Kilka razy już zakładałam blogi, ale niestety nie miałam motywacji ich prowadzić - niewiele było wejść, komentarzy czy obserwatorów. Mam nadzieję, że teraz będzie inaczej, bo chcę z wami próbować działać, bez was mi się to nie uda. :)

Czekam na was! :)

2 komentarze:

  1. Zacznijmy po sesji !!! Co powiesz na 03.01? :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 03.03 kochana :D trzeba zacząć od razu bo inaczej to nigdy nie nastąpi! :)

      Usuń