niedziela, 23 marca 2014

Rusz się! :)


Ja już jestem po treningu, a Wy? :) 

Może pogoda za oknem nas nie dopieszcza, ale to nie znaczy, że możemy szukać wymówek :) Zawsze możemy zmienić na 1 dzień swoje ulubione ćwiczenia na coś zupełnie innego. Ja dzisiaj również byłam zmuszona ćwiczyć inaczej niż zwykle, ale nie przez deszcz, a przez okropne zakwasy! Wczoraj po 40 min z Ewą, leżąc na podłodze z wycieńczenia, zaczęłam się rozciągać. Efekt? Czuję się jak stara babcia narzekająca że wszystko ją boli! Niemniej jednak - fajne uczucie. Wreszcie czuję, że moje ciało pracuje! :)

Nie czekaj na poniedziałek, rusz się już dziś! No dalej, lato tuż tuż, czasu nie oszukasz :)

4 komentarze:

  1. U mnie już dziś też po :)

    OdpowiedzUsuń
  2. JA też cwicze, tylko że z MelB, Ewka jakos mało mnie motywuje

    OdpowiedzUsuń
  3. ja fakt faktem tez nie dostałam wizy od razu, tzn musiałam dostarczyć jeden papierek i już jest wszystko OK, paszport odebrany ;D a kiedy lecisz do USA?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już byłam, jakoś 3 lata temu w wakacje :) Myślę że u mnie w rozmowie z konsulem największym plusem było to że byłam przed samą maturą a poza tym powiedziałam że to jest prezent na 18 urodziny od mojej cioci;d więc jeszcze złożył mi życzenia i powiedział ze wiza przyjdzie za 2 tyg :o Ja takie wtf? już? serio? a on ze zdziwieniem o co mi chodzi;d hmm.. no nie wiem? może że widziałam co najmniej 15 płaczących osób które nie dostały wizy?;d

      Usuń